Logo
Nevíš si rady? Tak zavolej!
(Po-Pá, 10-18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
21.07.2020
UPOZORNĚNÍ PRO DRŽITELE FAN CLUB CARD A REGISTROVANÉ UŽIVATELE STARÉHO SHOPÁKU
Jistě jste si všimli, že Shopak.cz má novou podobu. A protože vlastně začínáme tak trochu úplně nanovo, máme k vám, našim nejvěrnějším fanouškům, malo... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. JAK NAKOUPIT
Jak nakoupit

 

JAK SI OBJEDNÁM ZBOŽÍ?

Objednávka se provádí odesláním vyplněného formuláře na stránkách e-shopu. Telefonicky nebo e-mailem objednávat nelze. Doporučujeme Vám stát se registrovaným zákazníkem, což usnadňuje oboustrannou komunikaci, a především objednávkový proces včetně možnosti čerpání slev.

 

JAK SE MOHU STÁT REGISTROVANÝM ZÁKAZNÍKEM?

Registraci provedete jednoduše: vpravo nahoře klikněte na "přihlášení" a dále vyberte možnost "ještě nemám účet, chci se registrovat" (nebo prostě klikněte sem). Po vyplnění e-mailové adresy a Vámi zvoleného hesla Vám přijde na mail potvrzení, které je potřeba odkliknout. Pak již můžete vstoupit do svého uživatelského účtu, kde vyplníte vše potřebné (jméno, adresu, kontakt) a také napíšete číslo své Fan Club Card, pokud ji vlastníte. Registrace (a z ní vyplývající výhody) bude aktivována do 24 hodin.

 

JAK UPLATNÍM SLEVU, KDYŽ JSEM DRŽITELEM FAN CLUB CARD?

Napřed je potřeba stát se registrovaným uživatelem e-shopu. Registraci provedete jednoduše: vpravo nahoře klikněte na "přihlášení" a dále vyberte možnost "ještě nemám účet, chci se registrovat" (nebo prostě klikněte sem). Po vyplnění e-mailové adresy a Vámi zvoleného hesla Vám přijde na mail potvrzení, které je potřeba odkliknout. Pak již můžete vstoupit do svého uživatelského účtu, kde vyplníte vše potřebné (jméno, adresu, kontakt, popřípadě fakturační adresu) a také napíšete číslo své Fan Club Card. Registrace bude aktivována do 24 hodin a pak už můžete čerpat slevové výhody. To, že slevu máte aktivovanou, poznáte po kliknutí na záložku "moje slevy" ve svém uživatelském účtu.

 

DO JAKÝCH ZEMÍ A JAKÝM ZPŮSOBEM ZASÍLÁTE?

Standardně zasíláme do těchto zemí:

Česká republika (přes PPL nebo přes Zásilkovnu CZ)
Slovenská republika (přes PPL Slovensko nebo přes Zásilkovnu SK)

Pokud byste chtěli odeslat zboží do jiné země, vyřešíme Váš požadavek individuálně – kontaktujte nás na e-mailové adrese info@shopak.cz.

 

KOLIK STOJÍ POŠTOVNÉ?

K ceně za objednané zboží se připočítává částka podle následujícího ceníku:

Poštovné do České republiky:
Standardní doručení přes PPL na zvolenou adresu: 111 Kč.
Standardní doručení přes PPL na výdejní místo ParcelShop: 99 Kč.
Večerní doručení přes PPL na zvolenou adresu: 111 Kč.
Standardní doručení přes Zásilkovnu CZ na výdejní místo (s váhovým limitem do 5 kg): 64 Kč.
Osobní odběr na našem výdejním místě: 0 Kč.
Při objednávce nad 2000 Kč je poštovné zdarma (zásilka přes PPL).

Poštovné do Slovenské republiky:
Standardní doručení přes PPL Slovensko na zvolenou adresu: 229 Kč.
Standardní doručení přes Zásilkovnu SK na výdejní místo (s váhovým limitem do 5 kg): 89 Kč.

Zasíláme také na dobírku a v takovém případě se k poštovnému připočítává cena 39 Kč. Zásilky do Slovenské republiky lze platit pouze kartou, ostatní způsoby platby včetně dobírky nejsou možné.

 

MŮŽU OBJEDNAT ZBOŽÍ NA DOBÍRKU?

Ano, pokud chcete doručit zásilku do České republiky. Přirážka za zaslání na dobírku činí 39 Kč. Na Slovensko na dobírku objednávat nelze.

 

JAK SE PLATÍ PŘES PLATEBNÍ BRÁNU?

Platební brána je bezpečným a státem certifikovaným prostředníkem mezi Vaším účtem či kreditní kartou a naším účtem. V nabídce platebních možností zaškrtněte platbu pomocí platební karty či jiným online způsobem prostřednictvím platební brány GoPay a budete okamžitě přesměrováni na platební bránu, která je integrována do systému e-shopu. Nezalekněte se toho a neshazujte internetový prohlížeč. Držte se pokynů, které se Vám průběžně zobrazují na monitoru, nezavírejte okna prohlížeče a neukončujte transakci předčasně. Platba přes platební bránu GoPay je bezriziková, intuitivní a jednoduchá, nicméně pokud transakci nedokončíte podle instrukcí, Vaše objednávka se automaticky stornuje.

Objednávky hrazené přes platební bránu vyřizujeme až tehdy, kdy platba proběhne úspěšně.

 

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ SE MI NEPOVEDLA PLATBA PŘES PLATEBNÍ BRÁNU?

Máte dvě možnosti. První možnost je, že na pokaženou objednávku prostě zapomenete a uděláte ji celou od začátku znovu. Pokud se Vám nechce objednávkový proces opakovat, můžete stávající objednávku zaplatit přímým převodem na náš účet (pozor, toto platí jen pro objednávky do České republiky, objednávky ze Slovenska převodem platit nelze). Jak na to? Podívejte se do informačního e-mailu, který Vám přišel vzápětí poté, kdy jste objednávku učinili. Najdete tam číslo našeho účtu a dozvíte se i to, jaký máte uvést variabilní symbol.

 

MŮŽU ZAPLATIT PŘÍMÝM PŘEVODEM NA VÁŠ ÚČET BEZ PLATEBNÍ BRÁNY?

Ano, tuto variantu platby nabízíme, ovšem jen pro objednávky do České republiky; objednávky ze Slovenska převodem platit nelze. V nabídce platebních možností zaškrtněte platbu přímým převodem na účet. Po dokončení objednávky obdržíte e-mailové avízo s výzvou, abyste poukázali příslušnou částku na náš účet číslo 51-2508000297/0100, přičemž variabilním symbolem bude číslo objednávky.

Objednávky hrazené přímým převodem na náš účet vyřizujeme až tehdy, kdy platba proběhne úspěšně.

 

JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ?

Ano, zboží lze osobně odebrat do deseti dnů od provedení objednávky (poté bude objednávka stornována) na adrese:

Shopak.cz
Podolská 124
147 00 Praha 4
Otevírací doba: pondělí–čtvrtek 10.00–18.00 hod., pátek 10.00–15.00 hod.

 

KDY DOSTANU OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?

Zboží expedujeme zpravidla následující den po přijetí objednávky, maximálně do tří pracovních dnů. Naši dopravci většinou zásilku doručí druhý den po jejím příjetí – ve výjimečných případech a v předvánočním období však může být dodací lhůta delší. Přeprava zásilek na Slovensko trvá zpravidla tři dny, do ostatních zemí to může být i delší doba.

O termínu expedice Vás informujeme e-mailovým avízem, které rozesílá automat v okamžiku, kdy k Vaší objednávce vystavíme fakturu začneme ji připravovat k expedici. Pokud e-mail s avízem neobdržíte, není to naším opomenutím – zkontrolujte prosím, jestli Vám nespadl do spamové schránky nebo jestli nebyl odfiltrován provozovatelem Vaší e-mailové schránky.

 

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI ZBOŽÍ VYMĚNIT, VRÁTIT NEBO REKLAMOVAT?

K tomu slouží formulář, kde najdete vše potřebné a který si můžete stáhnout zde.

 

NA KOHO SE MŮŽU OBRÁTIT, KDYŽ MÁM NĚJAKÝ DOTAZ NEBO SI NEVÍM S NĚČÍM RADY?

Můžete nás kdykoli kontaktovat na e-mailu info@shopak.cz nebo v pracovních dnech od 10.00 do 18.00 hod. na telefonním čísle (+420) 776 045 426.

 

JAKÁ JE KORESPONDENČNÍ ADRESA E-SHOPU SHOPAK.CZ?

Shopak.cz
Podolská 496/124
14700 Praha 4

 

KDO E-SHOP SHOPAK.CZ PROVOZUJE?

Krakonošovo s.r.o.
Podolská 496/124
14700 Praha 4
IČ: 25786580
DIČ: CZ25786580

Bankovní spojení:
Číslo účtu: 51-2508000297/0100
IBAN: CZ9601000000512508000297
BIC/SWIFT: KOMBCZPPXXX

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

© Tři sestry, 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz